Suhtlus veebist - Kite

Wildix Kite pakub avaliku veebilehe kaudu kohest kliendisuhtlust. Kite võimaldab peale identifitseerimist alustada Chati või algatada numbrit valimata otsekõne. Kite hüpikakent saab lisada olemasolevale veebilehele tehniliselt midagi muutmata!

 

Proovige Kite suhtlust meiega veebilehe allnurgast! Sotsiaalmeedia kontoga sisse logimine vajab vaid ühte klikki ja paari sekundit!

 

 

Kite eeliseks on lihtne suhtlus ettevõttega chat’i või arvutist otsekõne abil. Koheselt saab ümber lülituda videokõnele ning soovi korral ekraanijagamisele. Ettevõttel on võimalik käsitleda mitut chat-sessiooni või kõne samaaegselt. Nii kõne kui chat-sessioone saab katkematult edasi suunata kolleegidele, kes kasutavad arvuti veebibrauseris või nutitelefonis Wildixi suhtluskeskkonda. Kite chat’i sessiooni lõpus pakutakse mõlemale poolele võimalust kogu toimunud kirjavahetus edastada e-posti aadressile.

 

Lisaks võimaldab Kite veebilehelt otsesuhtlust näiteks kõigi soovitud töötajatega. Seeläbi saab ettevõtte olla tõeliselt avatud, edastades on-line’s olekuinfot (vaba, räägib telefoniga, eemal, ära-sega), mis põhineb Google Calendar’i või MS Outlook Calendar kirjetest või on iga töötaja poolt iseseisvalt sisestatud.


Vaata Kite abil reaalajas oleku- ja tegevusinfot meie kodulehelt: www.esecom.ee/kontakt.html

 

Loe rohkem Wildix kodulehelt...

 

Seotud lahendused