Statistika ja monitooring

Kui palju meile helistatakse, palju kõnesid me kaotame? Kui koormatud meie liinid on? Kas suudame koheselt leida piisavalt vastajaid kõnedele, Chatile ja e-kirjadele? Neile ning paljudele kaasnevatele küsimustele annab vastuse igas suhtlussüsteemis olevate andmete töötlemine ning sobival kujul kuvamine.


Statistilisi raporteid ja graafikuid saab koostada ja automaatselt e-posti aadressile saata lihtsamal või keerulisemal viisil igas suhtlussüsteemis.


Reaalaja ehk On-line info tähtsamaid parameetreid kuvatakse kontaktikeskuste lahendustes alati jooksvalt ekraanidel. Sõltuvalt tehnilise lahenduse keerukusest on mitu soovitavat reaalaja info parameetrit alati nähtavad kas teenindajate arvutiekraani aknas, administraatori nutiseadmes või suurel monitoril.

 

Vaata ühe võimaluse videotutvustust siit:


 

Raportite ja reaalaja võimaluste ülevaatlik lisainfo on leitav Wildix Raports & Statistics veebilehelt.

Seotud lahendused