Teenused

Esecomi poolt turustatavad keskjaamad ja tarkvaralahendused vajavad kindlasti ka jooksvaid seadete muutmise teenuseid, korralist hooldust ning vajadusel kiiret veateadete kõrvaldamist.

Esecomi kliendid võivad antud teenuseid tellida kas ühekordselt või ka püsiva hoolduslepinguna.


Standartse hoolduslepinguna pakutavaid teenuseid liigitab Esecom kahte erinevasse teenusesse, koos lisavõimalustega:


Hoolduslepingu baasteenuspakett pakub Esecom International OÜ kliendile:

  •  tasuta kõiki programmeerimistöid kaughooldusmodemi teel ja olemasoleva versiooni paranduspakettide lisamist (kui versioon on toetatud);
  • tasuta tööd (On-Site) kliendi juures;
  •  tasuta versioonide uuenduspakette kaasaegseimale tasemele, sisaldades ka versioonimuudatuse tarkvara ja riistvara maksumust (eraldi kokkuleppel);
  • süsteemi veateadete kõrvaldamisele asumist kuni 4 tunnise reageerimisajaga valitud ajavahemiku jooksul;
  •  keskjaama profülaktikat kaughooldusmodemi teel 1 kord kvartalis paranduspakette;

Laiendatud seadmete garantiilepinguga (vaid koos teenuslepingu paketiga) pakume kliendile:

  • kohese varuosade saadavuse, asendatavuse ning asendamistöö;
  •  Esecomi poolt maale toodud seadmete tasuta vahetuse ja asendamise rikke korral. See kehtib ka juhtumitele kui ei ole tegu n.n garantiiremondiga (N: seade saab kahjustada kasutaja süül, seadme garantiitähtaeg on möödas vms.);

Hoolduslepingu maksumus sõltub seadmete või lahenduste tüübist, konfiguratsioonist ja abonentmahu suurusest.

Seotud lahendused