Wildix – uued võimalused, mida teldco’d ei paku
UUS: Äripäev 18.03.2020
Rääkides uue põlvkonna kommunikatsioonilahendustest kangastuvad paljudele esimese asjana 5G mobiililahendused, mis on tasapisi teel meie taskutesse. Sageli jääb varju, et mobiilside on loodud eelkõige personaalseks kasutamiseks ning vaikimisi puuduvad sellel mitmed ärikliendile vajalikud omadused, mis võiksid juba täna iga ettevõtte ja asutuse tööd kuni 25% tõhustada!
The sad reality of Telecom Operators and why you should avoid them
Wildix Magazine, no. 6
Wildix Magazine globaalses ajakirjas ilmus 2019 augustis artikkel telekommunikatsiooni operaatorite kõneside tänaste pakkumiste kitsaskohtadest ning funktsionaalsest keskpärasusest.
KÕNED JA CHAT ÜHESKOOS: KASVATA E-POE MÜÜKI UUTE TEHNILISTE VÕIMALUSTEGA!
Äripäev, Kaubandus.ee 17.05.2019
Lahendus, millega saab e-poe chat, kõned, dokumendi- ja ekraanijagamine üheks tervikuks, viib suhtluse kliendiga uuele tasemele: rohkem müüki läbi personaalse e-teeninduse.
Kas kliendid käivad sinu e-poe lehel, aga ei osta? Kuidas on lugu müügitoega? E-kaubanduses loovad eristumine ja klienditugi selge eelise. Olenemata e-poe suurusest viib ostuni sageli õigel hetkel nõuandev kasutajatugi.
KUIDAS LUUA E-POE JUURDE HÄSTI TÖÖTAVAT MÜÜGITOEKANALIT?
Äripäev 16.10.2018
Iga ärimees teab, et e-pood vajab kasvamiseks õigeid otsuseid, tugevat tööd ja head tehnoloogiat. Kuigi e-kaubandus võib tunduda umbisikuline, on suhtlemine klientidega e-poe olulisim osa ning järjest enam kasvab personaalse suhtlemise tähtsus. Kuidas luua e-poele juurde hästi töötavat müügitoekanalit, räägivad kõneside, hübriidtelefoni ning kontaktikeskuste lahendusi loova Esecom Internationali tegevjuht Väino Reintamm ja müügijuht Urmas Ruus.
8 UUT KÕNESIDE VÕIMALUST KONTORISSE
Sekretär.ee 19.04.2018
Igapäevaselt kasutab enamik meist tööasjus suhtlemiseks mobiiltelefoni, sageli ka lauatelefoni ning isiklikke Skype-kontosid ja sõnumikanaleid. Kõik on eraldi süsteemid, puudub ühildumine.