LOE: Artiklid ajakirjanduses

Wildix – uued võimalused, mida teldco’d ei paku

UUS: Äripäev 29.11.2019

 

Rääkides uue põlvkonna kommunikatsioonilahendustest kangastuvad paljudele esimese asjana 5G mobiililahendused, mis on tasapisi teel meie taskutesse. Sageli jääb varju, et mobiilside on loodud eelkõige personaalseks kasutamiseks ning vaikimisi puuduvad sellel mitmed ärikliendile vajalikud omadused, mis võiksid juba täna iga ettevõtte ja asutuse tööd kuni 25% tõhustada!

Loe edasi...

Vaata pdf-faili...

 

The sad reality of Telecom Operators and why you should avoid them

Wildix Magazine, no. 6

 

Wildix Magazine globaalses ajakirjas ilmus 2019 augustis artikkel telekommunikatsiooni operaatorite kõneside tänaste pakkumiste kitsaskohtadest ning funktsionaalsest keskpärasusest.

Loe edasi...

 

KÕNED JA CHAT ÜHESKOOS: KASVATA E-POE MÜÜKI UUTE TEHNILISTE VÕIMALUSTEGA!

Äripäev, Kaubandus.ee 17.05.2019

 

Lahendus, millega saab e-poe chat, kõned, dokumendi- ja ekraanijagamine üheks tervikuks, viib suhtluse kliendiga uuele tasemele: rohkem müüki läbi personaalse e-teeninduse.

Kas kliendid käivad sinu e-poe lehel, aga ei osta? Kuidas on lugu müügitoega? E-kaubanduses loovad eristumine ja klienditugi selge eelise. Olenemata e-poe suurusest viib ostuni sageli õigel hetkel nõuandev kasutajatugi.

Loe edasi...

Vaata pdf-faili...

 

KUIDAS LUUA E-POE JUURDE HÄSTI TÖÖTAVAT MÜÜGITOEKANALIT?

Äripäev 16.10.2018

 

Iga ärimees teab, et e-pood vajab kasvamiseks õigeid otsuseid, tugevat tööd ja head tehnoloogiat. Kuigi e-kaubandus võib tunduda umbisikuline, on suhtlemine klientidega e-poe olulisim osa ning järjest enam kasvab personaalse suhtlemise tähtsus. Kuidas luua e-poele juurde hästi töötavat müügitoekanalit, räägivad kõneside, hübriidtelefoni ning kontaktikeskuste lahendusi loova Esecom Internationali tegevjuht Väino Reintamm ja müügijuht Urmas Ruus.

Loe edasi...

Vaata pdf-faili...

 

8 UUT KÕNESIDE VÕIMALUST KONTORISSE

Sekretär.ee 19.04.2018

 

Igapäevaselt kasutab enamik meist tööasjus suhtlemiseks mobiiltelefoni, sageli ka lauatelefoni ning isiklikke Skype-kontosid ja sõnumikanaleid. Kõik on eraldi süsteemid, puudub ühildumine.

Loe edasi...

 

Seotud lahendused