Kaugtöö kõnekeskuses

Nii igapäevases kontoritöös kui kaugtööl jõutakse sageli vajaduseni vastata helistajatele kõnekeskuse teenindaja või agendina tööruumidest eemal, näiteks liikudes ringi või kodukontorist. Wildixi kaugtööd võimaldav kõnekeskus on sel juhul parim lahendus, kuna võimaldab lihtsalt ja mugavalt vastata äpist, mobiiltelefonist, arvutist või koduselt lauatelefonilt. Seda kõike koos kõnekeskuse lisafunktsioonide, s.t statistika ja kõnesalvestusega. Lisaks pakub Wildix kas kontoris või kaugtööd tegevale klienditeenindajale alati chati, videokõne, veebist otsekõne ning arvuti ekraanijagamise võimalust. Tehniliste tugitööde tarbeks ka kliendi ekraanipildi ajutist loaga ülevõtmist. Wildixi kõnekeskuse lahendust saab luua nii täiesti uue lahendusena kui lisada enamikele tänastele telefonilahendustele koostöös seniste või uute telefoninumbritega.

 

Vaata kaugtöö eripakkumist, mis sobib ideaalselt ka kõnekeskuse lahenduseks!

 

Kaugtööga alustamine kõnekeskuses töötades on kasutajale lihtne: vaja läheb vaid UC-taseme litsentse ning mugavaid seadmeid. Unikaalse mugavuse kaugtöötajale tagab Wildix sellega, et klienditeenindaja saab vajadusel arvuti juurest eemale liikuda ning jätkata kõnet katkestamata nutiseadmes. Helistaja jaoks katkematult saab vahetada kõnelemise vahendeid, st lauatelefoniga või kõrvaklappidest vastuvõetud kõne saab üle anda edasi äppi ning soovi korral tegutseda ka vastupidises suunas.

Käivita Wildix kaugtöö kõnekeskuses juba täna!

 

Küsi täiendavalt kõiki võimalikke küsimusi, kirjutades meile  või helistades +372 602 5910.

Seotud lahendused