Korduma kippuvad küsimused

  • Mis on Wildix?

Wildix on erineva suurusega ettevõtetele mõeldud suhtluskeskkond, mis on sobiv lahendus ka kaugtööks.

  • Kas Wildix on pilvelahendus?

Jah, Wildix on pilvepõhine lahendus, kuid seda on võimalik paigaldada ka turvalisse kliendivõrku.

  • Kas Wildix töötab igal pool?

Jah, Wildix töötab igal pool, kus on olemas internetiühendus, VPNi teenuse kasutamiseks vaja ei ole.

  • Milliste brauseritega Wildix töötab?

Toetatud on Google Chrome ja Mozilla Firefox.

  • Kas pean endale arvutisse midagi installima?

Ei, arvutisse midagi installima ei pea, Wildix on brauseripõhine rakendus. Esecom väljastab tavatööajal kontaktisikule kasutajatunnused ja paroolid ühe tunni jooksul.

  • Milliseid lahendusi saab kasutada videokonveretsi ajal?

Videokonverentsi on võimalik kokku kutsuda kaameraga varustatud arvutist, nutiseadmest või spetsiaalsest seadmest ühe, kahe või enama osapoolega. Võimalik on ekraani jagada, heli ja videot salvestada, reaalajas üle kanda jpm.

  • Kas videokõnes osalemiseks on kõikidel kasutajatel litsentsi vaja?

Ei, litsents peab olema ainult koosoleku korraldajal, kes saab kutse saata ükskõik millisele e-maili aadressile. Link tuleb vaid avada Chrome’i veebilehitsejas.

  • Kas videokõnes osaleja peab kuskile sisse logima?

Ei, videokõnes osaleja saab e-mailiga kutse, milles olevat linki avades saab ta koosolekuga liituda. Lisaks on võimalik videokõne või -konverentsiga liituda ka kõnega, helistades numbril +3726682768 ning sisestades e-kirjaga saadetud unikaalse konverentsi ID numbri.

  • Mis vahenditega ma Wildixist helistada saan?

Wildix võimaldab helistamist mobiiltelefoni, lauatelefoni ja veebi kaudu.

  • Kas Wildixiga saab ühendada praegu kasutusel olevad telefoninumbrid?

Jah, Wildix töötab kõikide sideoperaatorite ühendustega, praegust teenusepakkujat vahetama ei pea.

  • Milliste numbritega Wildix töötab?

Wildix töötab nii laua- kui ka mobiiltelefoni numbritega.

  • Milliseid lahendusi saab kasutada kõne ajal?

Kõne ajal on võimalik näha kontaktiinfot, kõne pausile panna ja suunata, kõnet salvestada, teha märkmeid, lisada silte, jagada ekraani, minna üle videokõnele.

  • Kas saan videokoosolekul osaleda ka äpiga?

Jah, osalemiseks ei pea kasutama arvutit, koosolekul on võimalik osaleda ka äpiga. Lisaks on võimalik liituda ka tavatelefoniga – konverentsi numbrile helistades saab koosolekuga liituda kõnega. Selleks tuleb helistada konverentsi numbrile +372 6682768 ning sisestada konverentsi unikaalne ID.

  • Mida saab teha Wildixi äpiga?

Äpiga on võimalik teha 1:1 videokõnet, helistada, suunata ja kõnet salvestada, telefoniraamatut kasutada, olekuinfot muuta, chat’is vestelda.

  • Kas äppi saab paigaldada kõikidele telefonidele?

Wildixi rakendus toetab iOs ja Android platvorme.

  • Kas Wildix on turvaline?

Wildix teeb kõik selleks, et välistada võimalikud turvariskid. Selleks kasutatakse uusimaid krüpteerimise algoritme. Wildixi seadmed on võimalik paigaldada ka kliendi enda turvatud võrku.

Seotud lahendused