#BLOGI1 KÕNESIDE KONTORISSE

8 uut kõneside võimalust kontorisse

Igapäevaselt kasutab enamik meist tööasjus suhtlemiseks mobiiltelefoni, sageli ka lauatelefoni ning isiklikke Skype-kontosid ja sõnumikanaleid. Kõik on eraldi süsteemid, puudub ühildumine. Kas kuidagi saaks neid lahendusi vähendada või omavahel siduda, vältimaks paralleelseid kõnesid ja toiminguid?

kõneside

Nii mõndagi saab selles valdkonnas parandada hübriidtelefoni lahendusega, mis seob laua-või mobiiltelefonide numbrid üheks tervikuks, võimaldades kõneks valida sobivaima seadme: kas laua- või mobiiltelefoni, nutiseadme, juhtmevaba kõrvaklapi, kaasaskantava telefoni või arvuti. Ühe-kahe töövahendiga saab seejuures katta ära kogu vajalike tegevuste spektri ning lisada juurde näiteks videokõne ja -konverentsi võimalused! Lisaks mugavusele kaasneb ka muljetavaldav lisavõimaluste loetelu kõikidele seadmetele: arvutist numbrivalik, jooksva kõne suunamisvõimalus ning ülekandmine erinevate seadmete vahel, paralleelne helisemine, kõnering, statistika ja kõnesalvestus. Kõiki tegevusi saab nii juhtida kui kontrollida arvutist, ilma mingit lisatarkvara arvutisse paigaldamata.

Loe täispikka artiklit siit.