Veebipoe müügi- ja tagastustingimused

E-poe omanik on Esecom International OÜ (registrikood 11502176), asukohaga Järvevana tee 9, Tallinn.


1. MÕISTED

1.1. Veebipood (e-pood) – platvorm, kus toimub toodete ostmine ja müümine.

1.2. Ostja – füüsiline isik, kes soovib tooteis või teenuseid osta või kes on ostu sooritanud.

1.3. Müüja – juriidiline isik, kes müüb tooteid ja teenuseid.

1.2. Ostja isikuandmed – mis tahes andmed tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta, sõltumata sellest, millisel kujul või millises vormis need andmed on. Isikuandmed on nt kliendiandmed nagu nimi, sugu, vanus, isikukood, e-posti aadress, elukohaandmed, telefoninumber, pangandusandmed.

1.3. Isikuandmete töötlemine – isikuandmetega tehtav igasugune toiming sh kogumine, salvestamine, säilitamine, muutmine jne.

 

2. MÜÜGITINGIMUSED ESECOM INTERNATIONAL OÜ E-POES

2.1. Müügitingimused kehtivad Esecom International OÜ veebipoest Ostja ja ettevõtja Esecom International OÜ (edaspidi Esecom / Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2.2. Lisaks reguleerivad Esecomi veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused nagu võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

2.3. Esecom jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.esecom.ee.

2.4. Esecomil on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda järgnevatel juhtudel:

- kaup on laost otsa saanud;

- kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

Kui Esecomil ei ole võimalik tellimust täita, võtab Müüja Ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

2.5. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest (vastavalt Ostja valitud kohaletoimetamise viisile).

2.6. Kõikide Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes (€).

2.7. Kõik Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.8. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.9. E-poes on kaupade tooteinfo kättesaadav eesti keeles.

2.10. E-poe müügitingimustega tutvumine on Ostjale kohustuslik. Enne kauba ostu kinnitamist peab ostja kinnitama Esecomi veebipoe tingimustega nõustumist. See tähendab, et ostja on tingimused läbi lugenud, neist aru saanud ja kinnitab nõustumist müügilepingus toodud tingimustega

2.11. E-poes pakutavad kaubad on üldjuhul Esecomi laos olemas või tellitakse vastavalt vajadusele tarnijatelt.

2.12. Kauplemine e-poes toimub nii füüsiliste kui ka juriidiliste isikutega.

2.13. Ostja on kohustatud esitama Müüjale ostuprotsessis tellimuse täitmiseks nõutavad õiged andmed (tarbija puhul perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, e-posti aadress, kauba tarneaadress, ning juriidilisest isikust ostja puhul juriidilise isiku nimi, äriregistri kood, kontakttelefon, e-posti aadress, kauba tarneaadress). Esecom ei vastuta Ostja esitatud ebaõigete andmete tagajärjel tekkinud probleemide või mistahes tagajärgede eest.

 

3. TELLIMUSE ESITAMINE, TASUMINE JA TARNETINGIMUSED

3.1. Kauba tellimiseks lisab Ostja soovitud tooted ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

3.3. Ekraanile kuvatud tellimuse kogusumma saab tasuda turvaliselt arvega või pangalingi kaudu.

3.3.1. Arvega tasumisel on maksetähtaeg 24 tundi. Kui makset ei ole 24 tunni jooksul laekunud, siis tellimus tühistatakse.

3.3.2. Tasuda on võimalik Eesti pangalinkidega – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank ja Pocopay. Kasutada saab ka Visa/Mastercard kaardimakseid. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

3.3.3. Pangalingi kaudu tehtud makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

3.3.4. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

3.4. Veebipoes tehtud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00-17.00.

3.5. Kaupu saadetakse Eesti Vabariigi territooriumi piires.

3.6. Kaup saadetakse välja pärast makse laekumist Müüja pangakontole.

3.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.8. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

3.8.1. Kauba kättesaamiseks on Ostjal järgnevad valikud: ise Esecomi kontorisse (Järvevana tee 9) kaubale järele tulemine, Omniva kuller ukseni, Omniva pakiautomaat.

3.9. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

4. TAGASTAMISÕIGUS

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus kehtib ainult eraisikutele, juriidilistele isikutele seda ei kohaldata.

4.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.3. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaableid, lisaotsikuid, juhendeid jne).

4.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vabas vormis) ning saata see e-posti aadressile eshop@esecom.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.5. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt kui saadeti vale toode).

4.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.7. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

4.6. Esecom ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

 

5. VÄÄRAMATU JÕUD

5.1. Esecom ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Esecom ei saanud mõjutada või ette näha.

 

6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Esecom peab Kliendi isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmist ja kaitset väga oluliseks ja tagab kliendiandmete töötlemise seaduslikkuse.

6.1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades Müüjale õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

6.2. Esecomil on õigus kasutada Ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Ostjale.

6.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks, andes sellest Esecomile teada e-kirja teel.

6.4. Andmete töötlemine on seaduslik, õiglane ja Ostjale läbipaistev.

6.5. Isikuandmeid säilitatakse kujul, mis võimaldab Ostjat tuvastada ainult seni, kuni see on vajalik selle eesmärgi täitmiseks, milleks isikuandmeid töödeldakse.

6.6. Isikuandmeid töödeldakse viisil, mis tagab isikuandmete asjakohase turvalisuse, sealhulgas kaitseb loata või ebaseadusliku töötlemise eest ning juhusliku kaotamise, hävitamise või kahjustumise eest, kasutades asjakohaseid tehnilisi või korralduslikke meetmeid.

 

7. PRETENSIOONI ESITAMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

7.1. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile eshop@esecom.ee või helistada telefonil: +372 602 5900.

7.2. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.3. Veebipood vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7.4. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile eshop@esecom.ee või helistada telefonil: +372 602 5900.

7.5. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.

 

Seotud lahendused