Wildix teenusleping

Wildix lahenduses erinevate muudatuste konfigureerimiseks soovitame kliendil sõlmida Wildxi teenuslepingu.

Teenuslepingu tasu sisaldab endas:

  • kaughaldusega käigusoleva Wildix lahenduse konfigureerimist ja seadistamist tavatööajal (E-R 9-17),
  • täiendavate Wildix kasutajate, numbrite, kontode loomist ning detailset seadistamist,
  • kõnekeskusesse ja kõneringi kasutajate lisamist, kõneringi ja IVR loogikate konfigureerimist,
  • kasutajate konsulteerimist Wildix kasutamisel telefoni või e-kirja kaudu,
  • seadmete ja tarkvarade ühilduvusprobleemide vigade jälile saamist ja tehnilist konsultatsiooni ning abi vigade kõrvaldamiseks,
  • üksiku kasutaja kohase vea kõrvaldamisele kaasaaitamist, sh vajadusel trace-analüüsi käivitamist,
  • lahenduse tarkvaralisi uuendustöid sh teostatuna väljaspool tavatööaega,
  • kalendriaastas kuni kahte täiendavat kasutajakoolitust, kaughalduse kaudu või kliendi soovitud asukohas

Wildix teenuslepingu maksumus:

 

WildixKuutasuKalendriaasta tasu
Litsentsimaht kokkuEUR/kuusEUR/aastas
1-10 tk10100
11-20 tk20200
21-30 tk30300
21-40 tk40400
41-50 tk50500
51-60 tk60600
61-70 tk70700
71-80 tk80800
81-90 tk90900
91-100 tk 1001000
101-110 tk1101100
110-120 tk1201200

Kõikidele hindadele lisandub käibemaks!

 

Teenuslepingu puudumisel tuleb peale Wildix algkonfiguratsioonis käivitamist kliendil tasuda kõikide Wildix-lahendusega seotud pöördumiste, töötellimuste, üksikute veateadete käsitlemise või uute numbrite avamise eest vastavalt hetkel kehtivale Esecomi teenustööde hinnakirjale (link https://www.esecom.ee/hinnakiri.html).


 

 

Seotud lahendused