Meie lahendused

Suhtluslahendused

Wildix on uue põlvkonna suhtlussüsteem, mis ühendab kõned, videokõned, sõnumid ja muud koostöövahendid ühte süsteemi. Wildix tagab turvalise veebipõhise suhtluse, lihtsa haldamise ning töötab suurepäraselt ka olemasolevate seadmetega. Küll aga, kui te pole veel sobivaid seadmeid leidnud, siis on Wildixil lai valik kõrvaklappe, lauatelefone ja kaasaskantavaid telefone.

Rohkem infot võimaluste kohta leiad nii Esecomi kui ka Wildixi kodulehelt.

Zammadticketing-süsteem on suurepärane võimalus hallata kliendipöördumisi ühes keskkonnas.

Eelkõige sobib see kirjaliku suhtluse haldamiseks (e-kirjad ja vestlused). Zammad võimaldab e-kirjade vastuvõtmist ja saatmist, kodulehe vestlusele vastamist, kliendikontaktide haldamist ja palju muud. Iga kliendi e-kiri muutub automaatselt pöördumiseks – seega ei saa ükski kiri kahe silma vahele jääda. Koos Wildixi integratsiooniga saab Zammadist otse ka helistada ning ka kõned pöördumiseks muuta.

Zoom Contact Center on lahendus, mis viib kliendisuhtluse uude ajastusse ja muudab iga kontakti sujuvaks, isikupäraseks ja efektiivseks. Selle tugevuseks on AI-töövahendid, mis hõlbustavad agendi tööd. Tehisaru aitab luua kliendi ja teenindaja vahele olulise informatiivse silla, millega vähendab klienditeenindaja jaoks olulise informatsiooni otsimisele kuluvat tööaega ning tõhustab igapäevatööd. Zoomi kontaktikeskusega saate luua pikaajalisi kliendisuhteid, suurendada klientide rahulolu ja panna oma meeskonna särama.

Secapp on Soomes loodud SAAS platvormil põhinev suhtluskanal kriitilise kommunikatsiooni ja hoiatuste jaoks. Selle abil jõuab kiirsuhtlus ettevõttes uuele tasemele.

FrontStage – intelligentne kontaktikeskus võimaldab sobiva lahenduste komplekti vastavalt kliendi soovidele kokku panna. Lahendus pakub interaktiivset kasutaja moodulit, kõnede moodulit, e-mailide moodulit, ticketing ehk kliendipöördumiste käsitlemise moodulit, chati ehk vestluse moodulit ja tööaja graafiku planeerimise moodulit.

Rohkem infot FrontStage’i kohta leiad nende enda kodulehelt.

Wizywebinar – veebiseminaride läbiviimise tarkvara, mida saab rentida kas kuutasupõhiselt või vajadusel ka vaid üheks korraks. Ühekordsel rentimisel soovitame lahendust rentida koos Esecomi poolt soovitatud spetsialistiga, et nii ettevalmistusel (kutsed, registreerimised, paroolid)  kui ka seminari toimumisajal (tehnilised küsimused, osalejate vahetused) kulgeks kõik sujuvalt ja pingevabalt.

Esecom saab seminari korraldamiseks pakkuda ka konverentsiruumi ning heal tasemel heli- ja kaameralahendusi.

Mitel MiVoice MX-One on IP-põhine ettevõttekeskne kommunikatsioonisüsteem (IP-PBX), mis võimaldab ühte süsteemi seotuna kasutada erinevaid töövahendeid, alates VoIP-telefonidest, -tarkvarast, IP-DECT võrgust, mobiiltelefonide liidestamisest kuni tava-DECTi, süsteemitelefoni või lihtsa analoogtelefoni ja faksini välja. Mitel MiVoice MX-One platvormile saab liita täiendavaid tava- ja erilahendusi, näiteks kõnekeskusena kõrgtasemel Mitel MiCC Enterprise kontaktikeskust (kõne, e-kirjad, chat) ning ka tarkvaralahendusi MiV-CR kõnesalvestuseks ja pilvepõhiseks grupitööks – MiCollab või MiTeam.

Uuemat infot MiVoice MX-One ning MiCC Enterprise kontaktikeskuse kohta on lihtne leida Miteli kodulehelt.

Võta meiega ühendust!