Kõneside

Kõneside süsteemid, kõnekeskused ja erilahendused, mida sideoperaatorid ei paku!

Suhtlemine

Müügi kasvu toetavad süsteemsed lähenemised – kõne, video, e-mail, chat, ticketing, CRM, e-kirja masspostitus

Kaugtöö

Kasutajasõbralikud kõne- ja videoplatvormid, seadmed ning paigaldus mugava ja kvaliteetse töö tagamiseks.

Meie kliendid

Edulood

Volvo ja Fordi autode müügi- ja teenindusettevõttes on lisaks informatiivsetele lauatelefonidele müügiosakonnas ja töökodades Wildix terviksüsteemi osana kasutusel ka kantavad telefonid ning mobiiltelefonid. See tagab kogu firmale sujuvad kõnejaotuse erinevate kõneringidena koos kõnede suunamisvõimaluse ning ühtse statistikaga. Ettevõtte Tallinna ja Pärnu kontori ametlik suhtlus kõnesidena käib läbi Wildixi kesksüsteemi.

Info-Auto edulugu

Wildix Kite

Postiettevõttes Omniva on kasutusel Eestis ja Leedus mitmeid osakondi ühendav tipptaseme Frontstage’i kontaktikeskus nii kõnedele, e-kirjadele kui ka chatile. Frontsage’i paindlikkus võimaldas eri osakondadele pakkuda samal platvormil ning ühise statistikaga, kuid erinevate ülesehituste ja tööprotsessidega kõneringe.

Tekkis küsimus?

Võta ühendust!

meie blogi

Wildix – uued võimalused, mida telco’d ei paku

Rääkides uue põlvkonna kommunikatsioonilahendustest kangastuvad paljudele es ...

Kõned ja chat üheskoos: kasvata e-poe müüki uute tehniliste võimalustega!

Lahendus, millega saab e-poe chat, kõned, dokumendi- ja ekraanijagamine ühek ...

Kuidas luua e-poe juurde hästi töötavat müügitoekanalit?

Iga ärimees teab, et e-pood vajab kasvamiseks õigeid otsuseid, tugevat tööd ...

8 uut kõneside võimalust kontorisse

Igapäevaselt kasutab enamik meist tööasjus suhtlemiseks mobiiltelefoni, sage ...

Telli siit meie uudiskiri