UUS: X-HOPPERS

X-hoppers jaemüügi ettevõtetele

X-hoppersi peakomplekti süsteem ühendab kaupluse töötajaid ja loob õhkkonna, kus kliendid julgevad töötajate poole rohkem pöörduda. See on palju enamat kui tavaline jaemüügisuhtlus –
x-hoppers on kõik-ühes vahend poesiseste sõnumite edastamiseks. Lisaks toetab süsteemi ka tehisintellekt.

Vaadake videost, kuidas x-hoppersi abil murekohtadele tähelepanu pöörata ja suhtlus sujuvaks muuta:

Paremad tulemused ja parem õhkkond

  • 35% suurem müük – andke müüjatele võimalus pakkuda kiiret ja personaalset teenindust, mis muudab külastajad ostjateks ja ostjad püsiklientideks.
  • poole väiksem koolitusaeg – tänu AI koolitajale saavad olemasolevad töötajad tavapäraselt tööd teha ja uued töötajad saavad teadmisi omandada tööd tehes ja omas tempos, see annab teile tooteeksperdid poole kiiremini. Tehisintellektist treener võib reaalajas vastata küsimustele laoseisu või toodete endi kohta, kuna on ühendatud teie haldussüsteemidega.
  • kuni 60% vähem vargusi – kaitske enda vara AI varguste tuvastamise süteemiga, mis jälgib kahtlaseid žeste ja saadab hoiatused otse teie x-hoppersi kõrvaklappidesse. Nii saate vargused kohe peatada.
  • QR-koodi märguanded – unustage kõneterminalid, mida puudutab päeva jooksul kümneid või sadu inimesi. Pange poodi üles puudutusevabad QR-koodid ja muutke iga toode puutevabaks kõnepunktiks. Iga kord kui klient mõne toote QR-koodi skännib, saavad töötajad teavituse, et vajadusel klienti abistama minna.
  • Ennustav jaemüügianalüüs – QR-koodi süsteem toetab ka andmesüsteemide loomist ennustava jaemüügianalüütika jaoks. See aitab analüüsida näiteks klientide kaasamist.

Kuidas x-hoppersiga takistusi ületada?

 

Kogemus kaupluses on jaemüügi edu võti!

Isegi e-kaubanduse märkimisväärse kasvu perioodil loob kauplusest ostmise võimalus personaalse kogemuse, mis võidab klientide südameid. Siiski on mitmeid igapäevaseid murekohti, mis ei lase poodidel täielikku potentsiaali ära kasutada. Poed peavad tegelema kahjustunud toodete, töötajate puudusega üleüldiselt või pauside ajal, puuduva teabe ja puudulike teadmistega, viivitustega klientide küsimuste lahendamisel, poevarguste või varguskatsetega.

Nendele muredele toob lahenduse x-hoppers ja selle võimas peakomplekti süsteem. X-hoppers:

  • ühendab kõik kaupluse töötajad ühte kõnekanalisse, et kogu meeskond oleks ühes infoväljas ja saaks seeläbi luua positiivsemat kliendikogemust;
  • võimaldab integratsioone teie jaemüügilahendustega, et seeläbi statistikat luua ja prognoositavaid andmeid koguda;
  • lisaks sellele, et kõik töötajad on omavahel ühenduses, jõuavad nendeni ka poesisesed kõnepunktiteavitused ja nad on kättesaadavad isegi klientide väliskõnedele vastamiseks.

 

2022. ja 2023. aastal võitis x-hoppers kaks märkimisväärset auhinda tehnoloogialäbimurde (Best Emerging Technology Breakthrough 2022) ja üldise tipptaseme eest (Overall Excelence 2023).