Suhtlus veebist – Kite

Wildix WebRTC Kite on professionaalne lahendus ärisuhtlusele, mis loob UC (Unified Communications) võimekuse otse ettevõtte avalikule veebilehele. Wildix WebRTC Kite muudab seeläbi kodulehekülje pealehe ja ka erinevad alamveebilehed tõhusaks turundus- ja suhtlusvahendiks, aidates kasvatada nii otsesuhtlust kui müügivõimalusi internetist.

Wildix WebRTC Kite’ga saab veebisaidi külastaja ühe nupuvajutusega ettevõttega suhelda – s.t kõneleda numbrit valimata, chat‘ida ja liikuda üle videokõnele, jagada ekraanipilti ja dokumente ning võtta üle kliendi arvuti juhtimine. Ettevõte saab ise valida, kas soovib uue suhtlussessiooni alguses küsida kasutaja e-kirja aadressi / autentimist või mitte.

#Otsekõne nupp, #otsesuhtlus – chat ja videokõne, #ekraani jagamine, #kontaktikaart, #hüpikaken kodulehele

Proovige Kite’i abil suhtlust meiega veebilehe alumisest vasakust nurgast! Sotsiaalmeedia kontoga sisse logimine vajab vaid ühte klikki ja paari sekundit!

 

 

 

Otsekõne nupp

 

Otekõne nupp veebilehele Wildix WebRTC Kite’i abil pakub numbrit valimata ja ühe klikiga otsekõne võimalust, s.t et helistaja ei pea telefoninumbrit valima. Toimingut on mugav kasutada nii arvutist kui ka nutiseadmest kõne alustamiseks. Kõne saabub Wildixisse kliendi seadmest otse üle interneti, ilma klassikalise numbripõhise sideoperaatori ühenduse läbimiseta.

Otsesuhtlus – chat ja videokõne

 

Laiendatud otsesuhtlus ehk kõne, chat või videokõne saab kasutajale võimalikuks, kui veebilehele disainitakse ikoon või kirje, mille all on otselingina  Wildix WebRTC Kite lihtne veebilehe aadress. Nii avaneb otsesuhtlusel aken, mis annab kliendile võimaluse valida sobivaim suhtlusmeetod, koos võimalusega nt chatist ka kõnele või videokõnele sama sessiooni käigus üle minna.

Ekraani jagamine

 

Wildix WebRTC Kite sessiooni aknast saab videosuhtlusel kasutada ka ekraani jagamise, arvuti juhtimise ülevõtmise ning dokumendi saatmise funktsioone. See teeb lahendusest hinnatud töövahendi erinevates tugiteenuste pakkumisele orienteeritud üksustes. Klienditeenindajal või tugiüksuse spetsialistil on võimalik käsitleda mitut chat-sessiooni või kõne samaaegselt, neid saab katkematult edasi suunata kolleegidele, kes kasutavad Wildixi meeskonnatöö suhtluskeskkonda. Chat’i sessiooni lõpus pakutakse mõlemale poolele võimalust kogu toimunud kirjavahetus e-posti aadressile edastada. Kuna suhtlus on unikaalse IP-aadressiga ja kasutajapõhine, siis säilib varasem suhtlusajalugu mõlemale poolele ka uue WebRTC Kite sessiooni avamisel. Nii on näiteks ka poole aasta pärast samast seadmest WebRTC Kite uue sessiooni korral näha kogu varasem suhtlusajalugu, vestluse kirjavahetus ning omavahel jagatud lingid või dokumendid.

Kontaktikaart

 

Wildix WebRTC Kite võimaldab luua ka kontaktikaarti ja e-kirja lingiallkirja, eesmärgiga viia vaid ühe kliki kaugusele e-kirjast või veebilehelt otsesuhtlusest  soovitud töötaja või osakonnaga. Seeläbi saab ettevõte olla tõeliselt avatud ja personaalne, edastades näiteks töötajate kohta online’is olekuinfot (vaba, räägib telefoniga, eemal, hõivatud), mida saab lisaks käsitsi aktiveerimisele juhtida ka  automaatselt Google’i või Outlooki e-kalendri kirjete alusel.

Hüpikaken kodulehele

 

Wildix WebRTC Kite’i hüpikakent saab lisada olemasolevale veebilehele tehniliselt midagi muutmata! Hüpikakna ikooni tehniline kood on juba valmis kirjutatud ning selle lisamine käib veebiarendajal sekunditega. Iga klient saab veebilehele lisatava nupu disaini ise kujundada. Veebilehe omanik saab ka otsustada, kas soovib kasutaja autentimist enne suhtlussessiooni alustamist või mitte.

Loe rohkem Wildixi kodulehelt.

Vaata kuidas näeks välja sinu kodulehel Wildix WebRTC Kite hüpikaken siit