Mis on Wildix?

Wildix on kaasaegne VoIP-põhine kommunikatsioonilahendus, mis on asjalik ja sobilik platvorm igas suuruses organisatsioonidele.

Mida pakub Wildix #kasutajale, #ettevõttele ja #uute lahenduste kasutajale?

Kasutajale:

 

Wildix pakub kasutajale laua- või mobiiltelefoninumbri liikumisvabadust, uue põlvkonna seadmeid, paralleelhelisemist ning hulgaliselt mugavaid tänapäevaseid lisateenuseid. Uudiseks on näiteks nutitelefonis pakutavad teenused: käimasoleva kõne suunamine äpist, kõne ülevõtmine äpist, ettevõtte sisene ja klientide / partnerite kontaktiraamat töö- ja mobiilinumbritega.

Ettevõttele:

 

Wildix pakub ettevõttele müügikontaktide kasvu veebist kuni 52%, igapäevase suhtluse kasvu kuni 25% ning kaasaegset chat/kõne/video lahenduse kasutamist kirjaliku meedia ja  kõnekeskuse teeninduskeskkonnana.

Uute lahenduste kasutajale:

 

Wildix – see on helistamine, kõnekeskus, video ja kirjalik suhtlus kas nutitelefoni äpist, veebibrauserist,  lauatelefonilt või majasiseselt juhtmevabalt telefonilt.  Numbripõhisele kõnesidele lisaks saab kasutaja samast keskkonnast lisada kodulehele disainitud otsekõne nupu või chat/kõne/video-akna, näha kolleegide olekuinfot ja teateid, siduda rakenduse e-kalendriga, lisada kõnesalvestust, saada detailset kõnestatistikat, kasutada veebiseminare (ingl webinar), veebikonverentsi tarkvara, algatada videokonverentse, pakkuda tugiteenust teise poole ekraani üle võttes või enda ekraani jagades ning integreerida numbripõhine kõnelahendus MS Teamsi ja teiste uute lahendustega.

Wildix – see on ettevõtte müügi ja efektiivsuse kasvule kaasa aitav suhtlussüsteem koos veebi- ja äpipõhiste lisavõimalustega. Uuri kohe lisa!

Telli demo!