#BLOGI7 WILDIX VS TEAMS

Kas Wildix või Microsoft Teams?

Paljude ettevõtete juhtide jaoks, kes kaaluvad ettevõttes suhtlussüsteemi kasutusele võtmist, on tõenäoliseks valikuks Microsoft Teams.

Microsoft on võimas ja ettevõtted, kes Microsofti programmide komplekti kasutavad, võivad juba ka Teamsi kasutajad olla. Pole üllatav, et Teams on loodud teiste Microsofti toodetega sujuvalt integreeruma, eriti Office 365 tootevalikuga. Seetõttu peavad paljud ettevõtted seda loomulikuks sammuks suhtluslahenduse valimisel – kui Teams nende süsteemi juba eellaetud ei ole.

Kuid nagu Gartner väidab, ei ole Teams turul kõige täiuslikum suhtluslahendus. Kuna see on peamiselt meeskonna vestlusplatvorm, kipub see teistele alla jääma eelkõige väliskõnede osas.

Niisiis, kui tõhus on Microsoft Teams ärisuhtluses? Selles Wildix vs Microsoft Teams postituses käsitleme seda, kui hästi see platvorm Wildixi lahendustele vastab – ja kui palju paremaks muutub Teams, kui seda koos Wildixiga kasutada.

Ühtlustatud side

Kui Wildixit ja Teamsi puhtalt UC&C platvormidena võrrelda, siis üldiselt palju erinevusi ei ole. Funktsioonide osas on need kaks tõesti heal tasemel. Mõlemal on videokõned, häälkõned, integreeritud vestlus, failiedastus ja veebiseminarid ning mõlemad nõuavad ranget sisseehitatud turvalisuse taset.

Samuti töötavad nii Wildix kui ka Teams veebilehitsejas ja on saadaval ka eraldi rakendusena. Siiski ei saa Microsoft Teamsiga mobiilibrauseris videokõnesid teha, nii et liikvel olles, tuleb helistamiseks äpp alla laadida. Wildix suudab aga videokõnesid edastada nii mobiilibrauseris kui ka x-bees’i mobiilirakenduses.

Hindajad ja kasutajad märkavad mõnikord segadust Teamsi liideses navigeerimisel, kuid teie kogemus võib erineda vastavalt eelistatud programmi paigutusele.

Pilt 1. X-bees.

Sisekommunikatsioonist rääkides on platvormide vahel valimine eelkõige liidese eelistuse ja integratsioonivajaduste küsimus. Kuid erinevused tulevad rohkem välja, kui vaatame välissuhtluse käsitlemist.

Telefoniteenus

Microsoft Teamsi standardne litsents võimaldab kasutajatel otsesõnumeid saata ja ettevõttesiseseid kõnesid teha, kuid ei võimalda väliste osapooltega ühendust võtta. Selleks peavad ettevõtted ostma eraldi installitavad lisamoodulid.

Integratsioon võimaldab Teamsi suhtlemise väliste osapooltega, kuid siiski kaasnevad sellega piirangud. Suurim piirang on kasutusaeg – praegu on Microsoft Teamsi kalleima kõneplaani sees lubatud kuni 1200 minutit väljuvaid siseriiklikke kõnesid või kuni 600 minutit väljuvaid rahvusvahelisi kõnesid. Vastavalt sellele, kumb piir enne ületatakse.

Paljud Microsoft Teams Phone’i võimalused jäävad suhtluskrediidi taha, mis on rakendusesisene valuuta lisaminutite ja vajalike funktsioonide eest tasumiseks. Tasuta ettevõtte numbri kasutamiseks peate koostama suhtluskrediidi makseplaani. Krediiti vajate tasuta numbri puhul ka selliste funktsioonide kasutamiseks nagu kõnejärjekord, automaatne suunamine ja häälkonverents.

Samuti on funktsioone, mis Microsoft Teams Phone’il puuduvad. Näiteks ei ole lahenduses kõnede salvestamist, kõnesse sekkumist, kohandatud kõnede suunamist ja mitmeid CRM-i integratsioone. Sellel puudub ka kõnede analüüsimise võimalus, mistõttu on seda raske kontaktikeskustele soovitada.

Wildixil on aga olemas kõik Microsoft Teams Phone’i kõnefunktsioonid ning lisaks ka need võimalused, mida Teams Phone’il ei ole. Lisaks pakub Wildix CLASSOUNDi kaudu ka 3000 igakuist minutit rahvusvaheliste kõnede jaoks.

WildixTeams
Riigisisesed kõned3000 minutit1200 minutit
Väliskõned3000 minutit600 minutit
24/7 tugi
AI kõnetuvastus
Kõnegruppide ja järjekorra haldus
Kõnesalvestus
Kõnesse sekkumine: räägi (konverentsi sekkumine), kuula (vaikne sekkumine), sosista (osaline sekkumine)
Kõnestatistika
Ootemuusika
Kõne edastamine ja suunamine
Grupikõnele vastamine ja selle edastamine gruppi
Kõne parkimine
Helistaja ID
Seadme vahetamine
Olekuinfo põhine kõnede suunamine
Tunnushelid
Kolleegide kõneinfo nähtavus
Kõne blokeerimine
Intercom
Graafiline IVR
Otse sissehelistamine (DID)
Tabel 1. Võrdlustabel.

Teams4Wildix integratsioon

See analüüs ei ole selleks, et öelda, kas õige valik on Wildix või Teams.

Kuigi Microsoft Teamsil on telefonilahenduse osas veel lisasid vaja, siis on see paljude ettevõttete jaoks siiski eelistatud suhtlussüsteem. Asjaolu, et platvorm on loodud integreeruma Microsoft 365-ga, muudab Teamsi Microsofti kasutajatele vaieldamatult sobivaks ja kuna see on Windowsi keskkondadesse sageli eellaaditud, võivad kasutajad selle kasutamisega nii harjunud olla, et neil on raske midagi muud õppida.

Sellistel juhtudel ei ole vaja täielikku üleminekut Teamsilt Wildixile – piisab vaid nende kahe intergreermisest.

Tasuta teams4wildix pistikprogramm sünkroonib Microsoft Teamsi Wildixiga, nii et need kaks saavad samaaegselt üksteise kõrval töötada. Isegi rakendusi vahendamata saavad töötajad kasutada kõiki Wildixi kõnevõimalusi otse Teamsi aknast.

Pilt 2. Wildixi pistikprogramm Microsoft Teamsis.

See kombinatsioon annab Teamsi kasutajatele parima mõlemast maailmast: nad saavad jätkata eelistatud platvormi kasutamist ning neil on juurdepääs ettevõtetele kohasel tasemel kõnelahendustele kogu välissuhtluse jaoks.

Ainus erinevus seisneb selles, et teie telefonikõnedega tegeleb Wildix ning annab teile ka 3000 minutit rahvusvahelisi kõnesid. Kulutõhususe osas pakub see kombineeritud võimalus üldiselt palju rohkem võimalusi.

Lisaks saate täieliku juurdepääsu Wildixi täiustatud telefonifunktsioonide komplektile. Võimalused nagu kõnejärjekord ja täiustatud salvestamine (pole Teamsis saadaval) on nüüd saadaval teams4wildix vahekaardil. Integratsioon lisab teie Teamsi olulisi võimalusi, mis ei muuda välisilmet ja tunnet, millega kollegid juba harjunud on ning see vähendab tõrkeid ja koolitusvajadust. Sellest saab palju terviklikum digitaaltelefoniplatvorm, mis ületab Teamsi telefoni ja kõnepaketi piiratud võimalusi.

Kokkuvõte

Wildix või Microsoft Teams katavad iseseisvalt peaaegu iga väikese ja keskmise suurusega ettevõtte sisekommunikatsiooni vajadused. Väliskommunikatsiooni jaoks on aga kõige targem kasutada Wildixit.

Wildixi valimine telefoniteenuse jaoks ei tähenda aga, et peate Teamsist loobuma. Tänu teams4Wildixi integratsioonile saate jätkata Teamsi kasutamist oma peamise suhtlusplatvormina. Tõeliselt tõhusa digitaalse telefonisüsteemi loomiseks on Wildix aga parim valik, kas üksi või koos Teamsiga.

Allikas: Wildixi blogi 2023. https://blog.wildix.com/wildix-vs-microsoft-teams-2023/