Microsoft Teamsi kaudu helistamine telefoninumbritele on Wildixi lahenduse abil lihtsasti teostatav. Inglismaal asuv MS Teamsi partner on välja töötanud kõikidele turgudele universaalse liidese. Helistamine Teamsi tarkvarast annab MS Teamsi kasutajatele juurde numbripõhise kõneside ja võimaldab kasutajatele luua kõnekeskuse lahenduse koos kõnesalvestusega. Seega toimub kasutaja jaoks kogu suhtlus ühes süsteemis, mille kasutamisega ollakse juba harjunud.
Teams4Wildix pakub parimat telefonisüsteemi ja MS Teamsi integratsiooni. Lahendus võimaldab kõnesid mugavalt MS Teamsi keskkonnas hallata ning kasutada lisafunktsioone nagu näiteks kõnejärjekord, IVR, kõne suunamine, kõnesalvestus, kõnepostkast jpm.
Valikus on kaks erinevat võimalust:
Wildixi integratsioon ei EI VAJA lihtsamas lahenduses helistamiseks vajalikke Microsoft 365 (Office 365) E3 või E5 + telefonisüsteemi ehk kõrgema taseme litsentse! Wildixi meeskonnatöö töölaud integreerituna MS Teamsi vaatesse võimaldab kõne alustamist ja juhtimist Wildix Collaborationi töölaualt (vt pilt 1). Kõneleda saab lisaks arvutile ja kõrvaklappidele näiteks ka VoIP lauatelefoni või mobiiltelefoniga.
Pilt 1. Wildix Collaborationi töölaud MS Teamsis.
Täisväärtuslik MS Teamsist helistamise integratsioon võimaldab teams4Wildix täiendava plugina abil helistada ning kõnesid käsitleda otse MS Teamsi töölaualt (vt pilt 2). Sel juhul on eeltingimuseks Microsoft 365 (Office 365) kõrgema taseme litsents.
Pilt 2. Wildixi kõned MS Teamsis.
MS Teamsist helistamist võimaldava teams4Wildix lahendusega kaasnev mugav Wildix Classound operaatorteenus tagab ise MS Teamsi kasutajale nii olemasoleva kui uue lauatelefoninumbri kasutamise viisil, et kasutaja ei pea ise erinevate riikide (sh Eesti) sideoperaatoritega selle osas lepingut sõlmima.
Integratsioon võimaldab: