X-CARACAL

Mis on x-caracal?

Müügile keskendunud ettevõttes ei ole kliendisuhtlust lihtne hallata. Igas kliendi teekonna etapis toimub korraga mitu erinevat vestlust – häälkõned, kiirsõnumid, vestlused, veebiseminarid jm. Kuidas saate aga müügitulemusi parandada, kui teil pole juurdepääsu suhtlusega seotud mõõdikutele? Lahenduseks võib olla x-caracal.

X-caracaliga on kõnekeskuse analüüsitarkvara, mida hoitakse turvaliselt pilves, kättesaadav otse veebilehitsejast!

x-caracal

Selle toote abil on kõnekeskuse analüütika alati:

  • kergesti kättesaadav – töötage täielikult brauseris ja pilves, nii et statistika on kohe nupuvajutuse kaugusel, kui seda vajate
  • kiire – x-caracaliga näete andmeid kohe kui need tekivad
  • integreeritud – kontrollige kogu ettevõtte suhtlusprotsessi kontaktikeskuse tööriistaga, mis jälgib kõikide agentide seadmeid, sealhulgas molbiile.

Kontaktikeskuse analüütikat ei ole kunagi olnud lihtsam käsitleda!

x-caracal

Neli sammu, millega x-caracal klientideni jõudmist optimeerib:

  • ühendage x-caracal enda seadistustega
  • suhelge nii nagu tavaliselt
  • vaadake või laadige andmeid alla
  • uuendage enda suhtlusstrateegiaid

Seda saab kasutada erinevate võtmenäitajate (KPI) analüüsimiseks:

  • vastatud kõned
  • vastamata kõned
  • kõnede ooteaeg
  • kõnede kestus
  • helistaja number
  • suunamised

X-caracal on suurepärane valik kõnekeskuse töö monitoorimisel ja toetamisel!