Müügile keskendunud ettevõttes ei ole kliendisuhtlust lihtne hallata. Igas kliendi teekonna etapis toimub korraga mitu erinevat vestlust – häälkõned, kiirsõnumid, vestlused, veebiseminarid jm. Kuidas saate aga müügitulemusi parandada, kui teil pole juurdepääsu suhtlusega seotud mõõdikutele? Lahenduseks võib olla x-caracal.
X-caracaliga on kõnekeskuse analüüsitarkvara, mida hoitakse turvaliselt pilves, kättesaadav otse veebilehitsejast!
Selle toote abil on kõnekeskuse analüütika alati:
Kontaktikeskuse analüütikat ei ole kunagi olnud lihtsam käsitleda!
Neli sammu, millega x-caracal klientideni jõudmist optimeerib:
Seda saab kasutada erinevate võtmenäitajate (KPI) analüüsimiseks:
X-caracal on suurepärane valik kõnekeskuse töö monitoorimisel ja toetamisel!