X-BEES

Äritegevuse suhtlus- ja müügikanal x-bees

Ettevõttelt ettevõttele müügi (B2B) puhul kulub uue lepingu võitmiseks tavaliselt veidi aega. Kui aga potentsiaalsed kliendid teie sõnumeid ignoreerivad või kui tundub, et kõiki vajalikke otsustajaid ei ole võimalik korraga kätte saada, vajate suhtluskanalit, mis aitab teie müügimeeskonnal väliste partneritega ühes keskkonnas suhelda.  Ja mitte lihtsalt suhelda – suhelda kliendile sobival viisil – kõne, chat, video, ekraani jagamine jpm.

X-bees on B2B müügi edendamisele suunatud kliendisuhtluse töökeskkond, mis teeb seda, mida teie müügimeeskond kõige enam vajab – hoiab iga müügiprojekti suhtluse fookuses. See koondab projektipõhiselt kõik osalised kokku ja võimaldab otsustajaid ka hiljem kaasata.

X-Bees’i eeliseks on parimal tasemel kommunikatsioon, mis sisaldab lisaks eeltoodud kaasaegsetele suhtlusvõimalustele ka klassikalise kõnekeskuse teenuseid. Nii nagu nimigi ütleb, aitab keskkond meie töömesilastel veelgi efektiivsemalt ja mugavamalt igapävaseid suhtlusolukordi lahendada. X-bees’i eesmärk on aidata ettevõtetel kontakte hallata ja tänu heale klienditeenindusele müüki veelgi suurendada.

x-bees

Peamised eelised:

  • erinevate osapoolte (nii väliste kui siseste) kaasamine ühte vestlusesse, kust on vajadusel lihtne üle minna kas hääl- või videokõnele. Ka hiljem liitujad näevad suhtlusajalugu.
  • chat, video, kõned, kõnesalvestused, suunamised
  • vestlus kõrgetasemelise otsingu, emotikonidega sõnumitele reageerimise, viitamise funktsiooni (ingl quoting) ja palju muuga
  • klient ei pea muretsema eelnevalt jagatud info kordamise pärast, sest süsteem suunab ta sama klienditeenindaja juurde, kellega ta varem suhelnud on
  • isegi kui klient veebivestluse brauseri aknas sulgeb, ei pea teenindaja muretsema, sest kui klient veebiakna või äpi uuesti avab, jõuab saadetud info kindlasti temani.
  • koosolekute planeerimine vaid mõne klikiga
  • mobiilside märguanded ja e-kirjad tagavad, et uus sõnum jõuab kohe kõigile kohale
  • nupp veebis võimaldab potentsiaalsetel klientidel lihtsalt kodulehelt ühendust võtta
  • palju erinevaid integratsioone – Salesforce, Google, Microsoft 365, Hubspot, Gong
  • et liigsed teated meie produktiivsust ei vähendaks, saab heliteavituste seadistusi ise muuta – näiteks saab grupivestlused vaigistada ja lubada teateid vaid juhul, kui keegi teid vestluses märgistab ja otse teie poole pöördub (nt @Mari palun võta kliendiga ühendust).
  • ülevaade ja detailne statistika
  • koosolekute kutsed vaid nupuvajutusega
  • automaatsed süsteemiuuendused

Tänu x-bees’ile ei pea ettevõtte töötajad enam klientidega suhtlemisel kasutama erinevaid personaalseid ja ettevõtte jaoks kontrollimatuid lahendusi nagu näiteks Skype, Messenger, Telegram, Viber, WhatsApp jms.

X-bees hoiab suhtluse ühes keskkonnas ja muudab kogu tööprotsessi ka ettevõtte partnerite jaoks senisest palju mugavamaks.

Uue kasutajaliidesega platvorm koos tasuta mobiiliäppidega on saadaval nii Android kui ka iOs seadmetele.

Küsige X-bees’i pakkumist enda müügi- või projektimeeskonnale juba täna: