Freshdesk KKK

Freshdesk Korduma Kippuvad Küsimused

Mis on Freshdesk?
Freshdesk on veebipõhine kliendipöördumiste lahendamise ja klientide kaasamise lahendus, mis aitab klienditeenindust kiiremaks ja sujuvamaks muuta. Näiteks saab Freshdeskis jälgida ja lahendada erinevatest keskkondadest (e-kiri, Facebook, Instagram) tulnud pöördumisi ühes keskkonnas, lihtsustada suhtlust erinevate tiimide vahel, automatiseerida korduvaid ülesandeid, luua klientidele iseteenindusportaali vajaliku info ja juhenditega, analüüsida agentide tegevust jpm. Lisaks saad FreshDeski kohandada täpselt nii, et see sobiks ja kohanduks sinu ettevõtte vajadustega.

Ma ei saa enda kasutajaga sisse logida.
Mine Freshdeski lehele ja vali Login. Kui sa ei mäleta parooli või ei saa mingil põhjusel sisse logida, siis vali Forgot password ja sisesta enda e-maili aadress. Seejärel ava e-kiri, kus palutakse sisestada uus parool ning logi sellega kasutajasse sisse.

Kui palju kontakte saan ma kontaktiraamatusse lisada?
FreshDesk ei piira kliendikontaktide arvu. Uue kontakti lisamiseks mine kontaktiraamatusse ja vali New contact.

Kuidas vahetada agendi e-maili aadressi?
E-maili aadressi vahetamiseks vali Admin > Team > Agents > otsi muudetava agendi nimi ja vali Edit.

Kuidas saab Freshdeskis kasutada e-maili signatuuri?
Signatuuri lisamiseks mine profiili seadetesse, vajutades ekraani paremal üleval nurgas olevale pildile (Profile settings), seejärel avaneb profiili vaade, kus on väli Signature. Sisesta sinna tekst, mida soovid enda saadetud kirjade lõpus kuvada.

Kui soovid lisada signatuuri teisele agendile, siis vali Admin > Team > Agents > Edit. Vormi lõpus agendi detailide osas on kast signatuuri lisamiseks.  Ära unusta muudatusi salvestada (Save). Loodud signatuur lisatakse kirjadele automaatselt, kui vajutad Reply (vastamise) nuppu.

Kuidas saata kirju nii, et agendi nimi on saatja väljal?
Vali Admin > Channels > Email > Advanced Settings. Lülita sisse valik “Use agent names in ticket replies and outbound emails”.

Kuidas saan agendile parooli määrata?
Administraatorid ei saa agendile parooli ise määrata. Agent saab kasutada “Forgot password” nuppu, et parooli vahetamise lingi kaudu parool ära vahetada. Kui kirja ei õnnestu leida, siis tasub kindlasti kontrollida ka rämpsposti kausta.