Freshdesk ticketing

Freshdesk: pöördumiste lahendamise tööriist koostööks ja produktiivsuseks

Freshdesk ticketing ehk lahendus klienditoele kliendipöördumiste lihtsaks ja ettevõtte sees läbipaistvaks haldamiseks. Tarkvara võimaldab suunata erinevatest kanalitest (e-mail, Facebook, Instagram jpt)  tulnud kliendipöördumised ühte kohta ja seeläbi luua teenindavale personalile selge pildi hetkeolukorrast – mitu pöördumist on lahendatud, mitu ootab lahendamist, milliste pöördumiste 3- või 24-tunni tähtaeg hakkab saabuma jne.

See on kasutajasõbralik keskkond klienditoele, mis võimaldab kõiki vestlusi ühes kohas hoida ja ühte pöördumist (ka pika meilivahetuse korral) ühe ticketi ehk pileti sees käsitleda. Samuti võimaldab see luua palju erinevaid automatiseerimisi, millega klienditeenindaja tööd kiiremaks ja efektiivsemaks muuta, näiteks automaatvastused, kirjamallid jpm.