AI aitab teksti luua, vestlustest või dokumentidest kokkuvõtteid teha, koosolekuteks valmistuda, küsimustele kiirelt vastuseid leida jpm. See toob endaga kaasa:
Aja kokkuhoiu: juhid ei pea enam pikki töötunde kõnede kuulamisele ja analüüsimisele või kirjavahetuste lugemisele kulutama, vaid saavad tegeleda päris inimestega.
Tõhususe kasvu: aega võidavad nii kliendid, klienditeenindajad kui ka ettevõtte juhid. See annab töötajatele aega keerukamate probleemidega tegelemiseks.
Läbipaistvuse, selguse ja fookuse: info ei lähe kaduma, koosolekutel ja vestlustel on selge struktuur ning tuvastada saab klientide meelestatust.
Kindlamad otsused: kiire ligipääs olulisele ja korrastatud infole.
Parema kvaliteediga töö ja koostöö: korrastatud info aitab segadust vältida ning toob paremaid tulemusi nii töös kui ka koostöös.
Kõigi! Alustades juhtidest, müügitiimist ja personaliosakonnast kuni IT-osakonna, klienditeeninduse ja turunduseni välja. Igal tiimil tasub leida just need tööülesanded, mille puhul tehisintellekt neid aidata saab. Alustamisel saab kasutada Zoomi loodud mustandeid ning seejärel luua ise uusi põhjasid, mis vastavad teie ettevõtte spetsiifikale.
Millega saab AI aidata?
Saab öelda, et võimalusi on lõputult. Lihtsalt tuleb käivitusprotsessi juures ja ka edaspidi ise mõttega kaasas olla ning kasutada loovust, et kujundada just teie ettevõttele sobivaim virtuaalne abiline.